Help jij mee?

* Update! Ik heb me op 5 maart ingeschreven, dank aan alle crowdfunders die me hebben geholpen! Het is nu al geweldig, en het is nog niet eens begonnen… *

Ik wil heel graag mee doen aan B-school. Help jij mee?

Voor het vijfde jaar organiseert Marie Forleo B-school, een 8 weken durende Engelstalige online cursus waarin je leert om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Vorig jaar wilde ik B-school al doen, maar om meerdere redenen heb ik het toen niet gedaan. Dit jaar wil ik het nog liever, vooral nu ik al 2 jaar bezig ben en nog veel te leren heb.

Ik weet zeker dat ik vreselijk veel zal leren; marketing, nieuwe klanten aantrekken, nieuwe ideeën uitwerken op een slimme manier, en ook een mindset creëren die er voor zorgt dat ik anders omga met klanten en mijzelf in mijn bedrijf. Dit wil ik ook doorgeven aan andere ondernemers, omdat ik graag mijn kennis deel en ook weet dat wij Nederlandse ondernemers nog veel kunnen leren van onze Amerikaanse collega’s.

Er is een maar… helaas kan ik het financieel niet opbrengen om me op te geven voor B-school (deelname kost 1999 dollar = 1455 euro), deels omdat ik de afgelopen maanden niet heb gewerkt in verband met de geboorte van mijn zoon.

En daar kom jij om de hoek kijken! Ik heb een crowdfunding-actie opgezet om het geld bij elkaar te krijgen zodat ik me op kan geven voor B-school. Natuurlijk krijg je iets terug voor het vertrouwen dat je in mij hebt door mij te sponsoren…

Zo kan je me helpen:

– Als je me 50 euro geeft: een boek over ondernemen, persoonlijke ontwikkeling of social media uit mijn boekenkast
– Als je me 75 euro geeft: korting en first access voor mijn nog te ontwikkelen e-course
– Als je me 100 euro geeft: dan schrijf ik een artikel/column over iets wat ik heb geleerd tijdens B-school voor jouw website/bedrijfsblad/tijdschrift/enz.
– Als je me 150 euro geeft: Skype gesprek (uur) met social media en/of communicatie advies
– Als je me 500 euro geeft: ik geef dan een training/workshop over een samen te overleggen thema (social media/communicatie/ondernemen) (maximaal 2 keer beschikbaar)
– OF verzin zelf iets – … euro

Als je gewoon een bedrag wilt doneren zonder er iets voor terug te ontvangen, mag dat natuurlijk ook. Ik ben blij met elk bedrag! Voor de persoon (of personen) die het hoogste bedrag geven, heb ik nog een extra verrassing in petto.

Uiteraard kom je in mijn Hall of fame; jouw naam krijgt een vermelding via social media en in blogpost, met of zonder het bedrag, zoals jij wenst.

Daarnaast krijg je uiteraard een heleboel karma-punten, genoeg om voorlopig mee door te kunnen!

Als ik minstens 1000 euro binnenhaal voor dinsdag 4 maart, dan geef ik me op voor B-school. Ik wil namelijk zelf ook een investering doen, zodat jullie weten dat het voor mij ook veel betekent om aan B-school deel te nemen.
Als het minder is, dan krijgt je je geld terug rond 5 maart (sluitingsdatum voor aanmelding).

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen!

Als je mee wilt helpen om mij op B-school te krijgen, mail me dan (info@comma-M.nl), of laat via social media weten dat je mee doet. Dan beantwoord ik eventuele vragen, en laat je weten hoe je het geld over kunt maken.

Ik hoop je snel te spreken! Je mag dit bericht natuurlijk delen met al je (on- en offline) vrienden!

Hartelijke en dankbare groet,
Maaike

Wat vind jij?

