Alle video’s van World Domination Summit

Afgelopen zomer was ik op het World Domination Summit – ik heb er inmiddels over WDS2014geblogd (hier, hier, hier en hier) – en in de weken sinds dat evenement kwamen alle video’s online van de sprekers.

Omdat ik er zelf echt heel veel aan heb gehad, en ze bijna allemaal ook weer heb terug gekeken, leek het me leuk om jullie ook deelgenoot te maken. Dus hier op een rijtje (ongeveer in de volgorde dat ze spraken) alle video’s van de keynote speakers van WDS. Ze zijn stuk voor stuk meer dan de moeite waard om te bekijken, ik heb er heel veel inspiratie van gekregen.

Ik hoor graag welke jij de beste vindt en waarom!

Darren Rowse (een van mijn favorieten!) in Superman-pak
Bob Moore
Jia Jiang (een van mijn favorieten!)
Chase Jarvis
Gary Hirsch
Gretchen Rubin
Andrew Warner
Tess Vigeland
Steve Schalchlin
Donald Miller
(Nancy Duarte was de eerste spreker, maar haar video is niet openbaar gemaakt vanwege copyright)

Als je er – na het bekijken van deze video’s – ook bij wilt zijn in juli volgend jaar (NET ALS IK!); komende woensdag gaan 1000 van de tickets in de verkoop.

One thought on “Alle video’s van World Domination Summit

  1. Pingback: Vier woorden | Maaike Ontdekt

Wat vind jij?

