Wapens versus chocola

Het is een hele discussie in Amerika. Moeten er meer wetten en regels komen om mensen te beschermen tegen het wapengeweld, of zijn die wapens er juist om mensen te beschermen.

Ik zou zeggen: er zijn veel meer regels nodig. Maar ik ben ik maar. Ik maak die wetten niet. En ik krijg geen miljoenen van de wapenindustrie en -lobby.

En tot die tijd vallen er elke dag meer doden…

Geweer chocola

Of heb ik het helemaal mis?

One thought on “Wapens versus chocola

Wat vind jij?

