De tip van de (maan)dag: websites om even te lachen

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: een paar websites waar je zeker om moet lachen.
pancake-attack
Af en toe kom je zo’n website tegen waarvan je gewoon weet dat je die in je favorieten zet (of in je hoofd prent) om er vaak weer terug te komen. Vandaag geef ik je twee websites waar ik serieus af en toe de slappe lach van krijg.

De eerste: Damnyouautocorrect. Nu ik die website weer bekijk, heb ik weer tranen in mijn ogen van het lachen. Het zijn tekst-berichtjes op de iPhone waarbij de autocorrect iets anders maakt van een bepaald woord en het daardoor erg grappig wordt. Uitzetten van autocorrect is misschien de beste optie. Je moet wel een beetje Engels kunnen, anders denk ik dat een aantal grappen langs je heen gaan.

Man in spiegelEn de tweede is Awkward familyphotos. Op deze website staan de grappigste (familie)foto’s, die vaak net wat anders bedoeld zijn als ze er nu uit zien. Soms vraag je je af of de foto expres zo is gemaakt, en soms heb je gewoon medelijden met de personen op de foto.

Hoop dat je weer even hebt kunnen lachen vandaag. Af en toe terugkomen voor de laatste updates is verplicht 🙂

Wat vind jij?

