De tip van de (maan)dag: Rijk en Gelukkig Online Marketing event

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: Rijk en Gelukkig Online Marketing Event van Simone Levie.

Simone Levie leerde ik kennen via Simone quoteTwitter; ik woonde ‘in de buurt’ van Nijmegen (toen woonde ik in Huissen), en kwam haar tegen op Twitter omdat we ons allebei bezig houden met social media. Hoe leuk is het dat Simone spits is van Sales Is Sexy, waar ik ook lid van ben? Dus nu komen we elkaar regelmatig tegen.

Sinds afgelopen jaar heeft Simone naast het bedrijf dat ze met haar vriend heeft, ook een bedrijf waarmee ze vrouwelijke ondernemers helpt om een florerend bedrijf op te bouwen. En daarmee organiseert ze op 4 en 5 april een tweedaagse over Online Marketing in Nijmegen. En ik ga er natuurlijk heen!

Tijdens het event vertelt Simone, samen met een aantal interessante sprekers (waaronder Rosanne Raubun die eerder een gastblog schreef), aan de hand van haar eigen verhaal en heel veel tips hoe je jezelf slim profileert op internet, hoe je meer klanten en dus inkomsten krijgt en hoe je een dienst of product in de markt zet. En nog veel meer (twee dagen he, dus genoeg tijd!).

En het leuke is: ik mag hier een kortingscode geven, zodat je voor 297 euro (ex. BTW) naar het tweedaagse event kunt gaan, net als ik! Als je bij het afrekenen de code ‘maaike’ intikt, krijg je 100 (!) euro korting. Deze code is trouwens 10 dagen geldig, dus nog tot 14 maart. KLEINE WIJZIGING: het aanbod is geldig tot en met zondag 17 maart!

Ga je mee?

2 thoughts on “De tip van de (maan)dag: Rijk en Gelukkig Online Marketing event

  1. Pingback: Social media hebben mijn leven totaal veranderd – gastblog | Maaike Ontdekt

Wat vind jij?

