De tip van de (maan)dag: dans!

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: dans!

Het valt me vooral op als ik ’s morgens vroeg de deur uit moet voor een afspraak; mensen rennen voorbij, kijken niet of nauwelijks op en letten niet op hun omgeving. Je hebt het vast ook wel eens gezien: een kindje dat stil blijft staan bij een bloem of een vogeltje, terwijl de moeder of vader het kind meetrekt omdat ze geen tijd hebben daarvoor. De man in onderstaande filmpje heeft het begrepen; hij danst omdat hij vrolijk is, en anderen vrolijk wil maken. Zodat ze gaan letten op de mooie dingen van het leven.

Ik houd ontzettend veel van dansen, en het gebeurt mij regelmatig dat ik heftig mee zit te deinen met de muziek die uit mijn iPod komt. Daar word ik vrolijk van. En het kan me dan weinig schelen wat iedereen om me heen daarvan denkt!

3 thoughts on “De tip van de (maan)dag: dans!

  1. ‘i’m free to be me’. dat is wat hij op een gegeven moment zegt. Hij heeft idd schijt aan anderen (over de baard zou ik wel wat styladviezen opvolgen:p), dat maakt dat hij durft te dansen!
    Cool:)

Wat vind jij?

