De tip van de (maan)dag: workshops over Facebook en LinkedIn

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: workshops over Facebook en LinkedIn.

logosDe komende tijd geef ik een paar workshops, en in januari en februari gaan deze over Facebook en LinkedIn. En dan vooral over hoe je de platforms op een zakelijke manier in kunt zetten om meer zichtbaarheid te krijgen voor jezelf en je bedrijf.

Op donderdagavond 31 januari geef ik een workshop ‘Hoe zet ik Facebook zakelijk in?’. Ontzettend veel mensen hebben een account op Facebook. Tijdens de workshop leg ik uit hoe Facebook precies werkt, en vooral hoe je het zakelijk in kunt zetten, en hoe je door een zakelijke pagina je zichtbaarheid kunt verhogen.

Een week later, op donderdagavond 7 februari, geef ik een workshop ‘Hoe zet ik het vernieuwde LinkedIn in?’. Als je kijkt naar het aantal Nederlanders op LinkedIn, dan staan wij in de top10 van landen die daar te vinden zijn (voor zo’n klein landje toch bijzonder). Daar moet je je voordeel mee doen! De laatste tijd zijn er veel dingen aangepast op LinkedIn. In de workshop zal ik uitleggen wat je kunt met een LinkedIn-profiel, wat er de laatste maanden allemaal is veranderd en hoe je LinkedIn het beste in kunt zetten om er zakelijk voordeel uit te halen (of bijvoorbeeld een baan te vinden via LinkedIn, zoals bij mij is gebeurd).

Voor meer informatie kun je kijken op de website van Sales Is Sexy. De workshops vinden trouwens plaats in Apeldoorn. Ik hoop je daar te zien!

Overigens, als je wilt weten hoe je een goede nieuwsbrief maakt met MailChimp, dan kan ik je de workshop van Rosanne Raubun van Stijlvol Creatie op 14 maart aanbevelen!

———————————————————————————————————

Update: helaas gaat de workshop over LinkedIn niet door!

One thought on “De tip van de (maan)dag: workshops over Facebook en LinkedIn

  1. Pingback: Vanaf nu ben ik 100% ondernemer! | Maaike Ontdekt

Wat vind jij?

