Fashion en beauty

Wie mij een beetje kent (of op Twitter volgt) weet dat ik al jaren tijdschriften verslind die over mode, kleding, beauty en alles wat daarmee te maken heeft gaan. Mijn moeder en man, die me meestal vergezellen op winkeltrips, weten het: mijn ogen gaan glinsteren als ik een mooie jurk, tas of hoge hakken zie. Helaas laat mijn budget het (nog niet…) toe om meer dan af en toe een mooi stuk te kopen, maar dromen mag, toch?High heels

Een tijd geleden had ik een ochtend lang een personal shopper over de vloer. Samen hebben we mijn (inloop)kast helemaal leeg gemaakt en gekeken wat ik heb, en welke combinaties ik ermee kan maken. Ook vertelde ze me wat er eigenlijk nog miste in mijn garderobe. Hoewel ik een paar jaar geleden als cadeau voor mijn verjaardag een stijl- en kleuradvies kreeg, neig ik nog steeds naar vooral zwart (een overblijfsel van mijn skate-periode) en kon je me bijna uittekenen in spijkerbroek met een basis Tshirt en sneakers. KON, inderdaad, want sinds die dag was ik me wel veel bewuster wat ik aan heb en hoe ik overkom.

Ook beauty is een favoriet onderwerp. Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in wat er te krijgen is op make-up gebied, heb een aantal favoriete merken (Dior make-up en nagellak… *love* zie, daar ga ik alweer…) en sinds kort krijgen mijn nagels ook weer een lakje.

Overigens koop ik wel zoveel mogelijk duurzaam, zowel kleding als make-up. Ik vind het belangrijk om de aarde niet onnodig te vervuilen en kinderarbeid tegen te gaan, en als je ziet wat er allemaal te krijgen is aan ecomode en make-up, hoeft dat ook niet. Ik ben niet perfect, maar ik probeer het wel zoveel als mogelijk. En dat wil ik jullie graag laten zien!

Afgelopen week had ik tijdens een familie-nieuwjaarsreceptie een gesprek met mijn nichtje. Ze zei dat ze het zo lastig vond om te kiezen, want ze vindt zo veel dingen leuk. Zo ben ik ook; ik ben wandelen EN Formule1. Ik praat graag, maar vind het ook heerlijk om een boek te lezen en me daarin te verliezen. Ik ga graag een paar dagen weg met mijn man, maar ben ook een familiedier. Ik word rustig van rockmuziek, maar luister ook graag naar country en heel af en toe klassieke muziek. Ik ben online, maar ook offline.

En ik leer graag over ‘de binnenkant’ maar ook over het uiterlijk. Daarom ga ik vanaf nu ook daarover schrijven, met foto’s of videobeelden uiteraard. Omdat ik er blij van word, en jullie graag over nieuwe merken en winkels vertel, tips en trics doorgeef. Veel leer ik van beauty- en modebloggers, zie ik om me heen en lees ik in tijdschriften. Ik stuur graag mijn ontdekkingen de wereld in.

Want zo ben ik ook; ik houd dingen niet graag voor mezelf🙂

Wat vind jij?

