… wat 2012 me bracht

2012 is bijna voorbij.
Wat zal 2013 brengen?

Ik ben nieuwsgierig. Maak het steeds bewuster mee, lijkt het wel.

Afgelopen jaar zijn er bijzondere dingen gebeurd. Fijne en vervelende dingen. Op 4 januari schreef ik mijn bedrijf comma-M in bij de KVK. Een bijzondere dag; ik wilde al jaren mijn eigen bedrijf en nu deed ik het. Ik droomde niet meer, maar ging ervoor.

Eind 2011 verhuisden we naar ons nieuwe huis in Nijkerk. Waar ik in onze vorige huizen nooit het idee had dat ik echt op mijn plek was, voelde dit huis meteen als thuis. Al helemaal toen Sammie bij ons kwam wonen. Met manlief en Sammie vorm ik nu een klein gezinnetje, en daar geniet nog elke dag van. Het is zo fijn om thuis te komen en bijna te struikelen over een katje dat aandacht vraagt. *Big smile*

We maakten een paar kleine reisjes, onder andere naar Milaan, Luxemburg en heel recent (vandaag thuis gekomen) naar Berlijn. Een langere (zomer)vakantie hebben we benut om onze zolder te verbouwen, en natuurlijk liep ik de Nijmeegse Vierdaagse voor de tweede keer.

En dat is nog maar een klein deel van de leuke dingen. Met comma-M gaat het goed, zo goed dat ik per 1 februari stop met mijn parttime baan en me volledig op comma-M ga richten. Spannend, maar zo fijn!

Natuurlijk waren er ook minder fijne gebeurtenissen, waaronder een paar ronduit klote-dingen. Ik heb daar ook weer iets van geleerd, dus ik probeer er op een positieve manier naar te kijken. Wat lang niet altijd makkelijk is, maar ik doe mijn best.

Ik ben ZO benieuwd naar het nieuwe jaar! Voor deze blog ben ik ook nieuwe dingen van plan, daarover binnenkort meer. Afgelopen jaar is mijn blog al erg gegroeid; meer blogposts, meer lezers, gastblogs…

Ik hoop ook jullie weer te spreken volgend jaar… Tot dan!

3 thoughts on “… wat 2012 me bracht

Wat vind jij?

