… durf te wensen – gastblog

Sinds oktober laat ik elke twee weken iemand aan het woord als gastblogger. Het algemene thema van deze gastblogs is: ‘wat ik ontdekte/vind/wil vertellen van/over social media’. Voor eerdere gastblogs kun je hier kijken.

Deze woensdag is het de beurt aan Rosanne RosanneRaubun. Zij is de jongste spits van Sales Is Sexy, het vrouwennetwerk waar ik ook lid van ben. Ze studeert nog, maar ontwerpt daarnaast met haar eigen bedrijf Stijlvol Creatie websites en huisstijlen. Zij heeft trouwens ook de header (= plaatje boven aan mijn blog) ontworpen!

Ik vind social media echt een geweldig medium om wensen te delen. Een aantal weken terug plaatste ik mijn wensenlijstje op mijn blog. Tijdens het schrijven van mijn wenslijstje dacht ik na van wat ik precies wil doen en wil bereiken met mijn bedrijf. Ik vond het eigenlijk best wel eng… om zo je wensen op papier te zetten. Aan de ene kant denk je: waarom zou je zo’n lijstje publiceren. Misschien is wel je eerste reactie, waarom een wenslijstje of verlanglijstje op je website? Dit is toch iets voor jezelf?

Na lang twijfelen heb ik het geplaatst op mijn website en ik heb er echt NOOIT spijt van gehad. Heerlijk is dat om gewoon je ‘wensen’ te delen op het internet. Nu ziet pas iedereen wat ik graag wil en wat mijn passie is. Nu vinden veel mensen het heerlijk om mij te helpen of zelfs te ruilen! Begin december heb ik mijn wenslijstje gepubliceerd op mijn blog. Ik heb al vele reacties op Twitter ontvangen van wij moeten een keertje af spreken om te sparren en ik heb er al twee ruilacties aan overgehouden. Geweldig toch dat dit zo gaat?

Ik heb nog veel meer wensen & dromen die ik graag nog een keertje wil vervullen! Heb jij dat ook? Dat je graag nog veel meer wilt bereiken in je leven? Plaats dan een wensenlijstje op je website en deel het via social media! Twitter is echt een geweldig medium om je wensen te delen. Net zo voor de kerstdagen en het nieuw jaar is het een mooi moment om even stil te staan, wat je dit jaar hebt bereikt maar vooral wat je volgend jaar in 2013 wilt bereiken? Ben je geprikkeld om een wensenlijstje te maken of heb je er al één? Plaats het dan direct als reactie onder deze blog. Ik ben heel nieuwsgierig naar jouw wensenlijstje!

“Volg je hart en #durftewensen!”

Hier vind je meer over mij: mijn website en op Twitter.

6 thoughts on “… durf te wensen – gastblog

  1. Pingback: De tip van de (maan)dag: Rijk en Gelukkig Online Marketing event | Maaike Ontdekt

  2. Mijn wensenlijstje leverde mij mijn website op, die een vriendinnetje heel mooi in elkaar kon en wilde zetten. Had ik zelf nooit direct aan haar durven vragen, zo pril als onze vriendschap nog was.

    Dus zeker een voorstander van wensenlijstjes delen op je site/social media.

Wat vind jij?

