… de tip van de (maan)dag: Business Jazz

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: Business Jazz.

Zoals jullie misschien weten, ben ik een trouwe lezer van de nieuwsbrieven van Chris Brogan. In een nieuwsbrief van een paar weken terug stond dat er een podcast is van twee Ierse mannen die deze en andere nieuwsbrieven bespreken. Natuurlijk ging ik meteen even luisteren of het iets was.

En dat is het; Business Jazz is inmiddels vaste prik op de vrijdagochtend (of asap daarna). Het leuke is dat de mannen, Roger Overall en Paul Omani, ook op Twitter zitten, en ik daardoor heel makkelijk contact met hen kon leggen. Dus ik vertelde dat ik een trouwe luisteraar was inmiddels. Toen bleek een van de mannen een Nederlandse achtergrond te hebben šŸ™‚

Het is een geweldige podcast-serie over hoe je je bedrijf beter maakt, waar ook de nieuwsbrieven van Chris vaak over gaan, met humor en in een prachtige omgeving (op een kasteel!) gemaakt.

Afgelopen vrijdag luisterde ik weer, en toen… Nou ja weet je wat? Luister zelf maar, en dan iets meer opletten rond het einde!

Hier vind je de podcasts, degene waar ik het hier over heb, is die van 9 november.

3 thoughts on “… de tip van de (maan)dag: Business Jazz

  1. Pingback: Inspiratie | Maaike Ontdekt

Wat vind jij?

