… de tip van de (maan)dag: Sales Is Sexy

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: het vrouwennetwerk Sales Is Sexy.

Sinds afgelopen vrijdag ben ik lid van Sales Is Sexy. Dit netwerk leerde ik een tijdje geleden kennen via Twitter. Lucinda, de bedenker van dit vrouwennetwerk, belde me meteen en we hebben toen leuk gepraat. Een paar weken terug ben ik daarom naar een netwerkontbijt geweest waar nog ruim 20 vrouwen waren. Dat was zo leuk dat ik toen eigenlijk al wist dat ik lid wilde worden. Maar afgelopen vrijdag was ik weer van de partij tijdens een brainstorm-avond over ‘je droomklant’. Dat was ontzettend interessant, inspirerend en gezellig.

Van de website: ‘Regelmatig zul je bij SalesIsSexy inspirerende sprekers en vakvrouwen ontmoeten want we willen vooruit. Verhelderende lezingen en interactieve workshops houden ons op de hoogte van trends en ontwikkelingen over sales, marketing, communicatie, HR en management tot ondernemen in de breedste zin van het woord. Ook gaan we bij innovatieve bedrijven op bezoek voor een blik achter de schermen.’

De meeste leden komen uit Apeldoorn en omgeving. Dat is ideaal voor mij; niet te ver weg. Dus ben jij een ondernemende vrouw, en geïnteresseerd om andere vrouwen te ontmoeten, om kennis/kennissen uit te wisselen? Ga dan een keer met me mee naar een bijeenkomst!

8 thoughts on “… de tip van de (maan)dag: Sales Is Sexy

  1. Pingback: Netwerken | Maaike Ontdekt

  2. Pingback: De tip van de (maan)dag: Rijk en Gelukkig Online Marketing event | Maaike Ontdekt

  3. Pingback: Overtuigingskracht | Maaike Ontdekt

  4. Pingback: Hoe een tweet kan leiden tot een opgeruimd hoofd | Maaike Ontdekt

  5. Pingback: … dat social media met elke stap mooi in de pas lopen | Maaike Ontdekt

  6. Uiteraard was ik er afgelopen vrijdagavond weer bij en ik moet toegeven dat het mij weer heel veel heeft gebracht. Jij (Maaike) begon over podcasts, Bianca over “hands-on” en ik realiseerde me hoe belangrijk het was om jezelf te positioneren op een bepaalde “eigen” manier. Simone Veld zat er ook lekker in en haar ervaring was een enorme toevoeging. Als ik bij een SIS bijeenkomst ben geweest, heb ik weer ideeen en energie voor 10. Hoe dat kan? Tja, daarvoor moet je echt erbij zijn. Jij bent een toevoeging voor SalesIsSexy! Door jou word ik slimmer…dank je.

  7. Helemaal mee eens Maaike! Ik was vrijdag ook bij de workshop en had daar een soort ‘lightbulb’ moment over hoe ik mijn bedrijf nog verder kan ontwikkelen.
    Iedere bijeenkomst van SIS geeft mij energie. Een mooie club power vrouwen bij elkaar!

Wat vind jij?

