… wat geluk is #WOT

In het kader van #WOT (Write on Thursday), waar ik nu voor het eerst aan mee doe, een stukje over… GELUK.

Geluk is…

…Wakker worden met een mooie man naast je, en je dan nog even om kunnen draaien omdat je vrij bent
… Langzaam wakker worden met de tweets van afgelopen nacht
… Voor een kledingkast staan en meteen een geweldig nieuw jurkje zien dat je vandaag prima aankunt, want de zon schijnt!
… Beneden komen en je kleine katje op je af zien stormen die eerst wil knuffelen
… Uitgebreid ontbijten in plaats van snel iets naar binnen werken. In de tuin. In de zon.
… In de tuin wat drinken met manlief en gezinsleden
… De stad in lopen, om te snuffelen tijdens de uitverkoop
… Een prachtig jasje/nette broek/mooie sjaal/… (vul in) vinden voor de helft van de helft
… Lekker lunchen op een terrasje in de stad, of aan het water in een park
… Een warme chocomelk of verse jus drinken met vrienden of familie
… Thuis komen en weer aandacht krijgen van je kleine katje, die je gemist heeft
… Goed nieuws horen
… Een lange wandeling door de polder of het bos en een goed gesprek ondertussen
… Onverwachts bij iemand langs gaan en een super avond hebben
… Laat naar bed gaan omdat het kan. Of juist vroeg, omdat het kan
… Bovenstaande nog eens doorlezen, en weten dat het een geweldige dag was!

… Bloggen over geluk. Alleen al door deze redenen weet ik dat mijn leven zo gek nog niet is!

13 thoughts on “… wat geluk is #WOT

  1. Pingback: … de liefde van een klein katje | Maaike Ontdekt

  2. Pingback: … de tip van de (maan)dag: dat reageren anderen blij maakt | Maaike Ontdekt

  3. Goed begin van de dag: positiviteit:)
    Helaas regent t nu, dus moeten we de zonnestralen van je lijstje even schrappen hihi. Maar genieten van de regen kan ook. Ik fietste een poosje geleden door de stromende regen en dacht: ach, ik geniet er nu ook maar van nu ik helemaal nat ben. En toen speelde mijn afspeellijst ineens het nummer ‘Singin’ in the rain’ (Jamie Collum), dat was echt een soort geluksmoment voor mij!

  4. Hoi Maaike, mooi om te lezen waar jij overal gelukkig van wordt. Ik krijg een gevoel van geluk als ik tijdens een wandeling opeens oog in oog sta met een edelhert : )

  5. Al maanden niet met je dochter naar het ziekenhuis/huisarts hoeven.
    Je kind die je aankijkt en zegt je bent echt de allerliefste mama.
    De auto van je nichtje 2weken mogen lenen. Ga zo maar door. Idd het leven is echt zo slecht nog niet.

Wat vind jij?

