… de tip van de (maan)dag: het festival-leven

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: het leven op een festival.

Afgelopen weekend, van donderdag tot en met zondag, vond in Bussloo (bij Apeldoorn) het Xnoizz Flevo Festival plaats. Dit christelijke festival bestaat al 35 jaar, en dit was mijn 10e keer dat ik ging, wel met een tussenpoos van 6 jaar dit keer.

Niet iedereen houdt ervan, dat weet ik, maar de sfeer op een festivalterrein is erg gezellig en relaxed. Om even uit het normale ritme te komen, raad ik dit zeker aan! Met goede muziek, interessante sprekers (voor diegenen die ervan houden), leuke gesprekken bij de tent, en heerlijk weer (en dat terwijl het festivalterrein aan het water ligt!) was dit zeker een fantastisch lang weekend.

Er zijn natuurlijk veel meer festivals; ik noem Pinkpop, Lowlands (dit keer in hetzelfde weekend) en Rock Werchter (de bekendste denk ik). Ga er eens heen en kijk wat je ervan vindt.

Of ben jij al overtuigd?

2 thoughts on “… de tip van de (maan)dag: het festival-leven

  1. Super leuke blog!!! En na een heel weekend op Flevo ben ik klaar voor volgend jaar, zeker weer het hele weekend, hopelijk met hetzelfde weer, was TOP!!!

Wat vind jij?

