… haar leven in woorden

Blog nr. 100.
Op 31 mei 2011 zette ik mijn eerste blogpost op deze blog. ‘Via deze weblog wil ik jullie meenemen op mijn ontdekkingstocht’, schreef ik. Dus dat heb ik de afgelopen 99 posts gedaan; ik schreef over social media, wandelen, bloggen, mijn nieuwe huis, ik heb inmiddels 11 mensen geïnterviewd over hun mening over social media, deelde boekentips en lijstjes, en geef elke maandag ‘de tip van de (maan)dag’.

Als ik dit allemaal terug lees, dan zie ik mijn leven in woorden staan. En ik vind het geweldig! Mensen reageren, delen dingen met me, zijn geïnteresseerd in wat ik schrijf. Ze zorgen ervoor dat ik het steeds leuker vind om te omschrijven wat ik interessant vind en wat er gebeurt in de (mijn) wereld. Social media is een grotere rol gaan spelen voor mij; veel lezers komen via Twitter of Facebook op mijn blog.

Ik ben me, sinds ik weer ben gaan bloggen, ook veel meer gaan verdiepen in het bloggen zelf. Zo volg ik vaak op maandagavond #blogpraat op Twitter en lees ik alles wat los en vast zit over hoe ik een betere blog kan maken. Ik leer elke keer bij.

Bedankt voor jullie interesse in mijn ontdekkingen! Ik hoor natuurlijk altijd graag je mening over mijn blog, of ideeën voor een post. Let me know!

Op naar de 200. En meer…

2 thoughts on “… haar leven in woorden

  1. Pingback: … de tip van de (maan)dag: dat reageren anderen blij maakt | Maaike Ontdekt

  2. Gefeliciteerd! Blog nummer 100 een geweldige mijlpaal! Ik heb nog niet zoveel blogs op mijn naam staan. Ik lees je blogs met veel plezier. En zie uit naar de volgende. Ik ben wel benieuwd wat die 100 blogs jou hebben gebracht… Wat heb jij geleerd? Zou het gaaf vinden als je dat wilt delen…

Wat vind jij?

