… de tip van de (maan)dag: ga lekker naar buiten!

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag de tip om lekker naar buiten te gaan🙂

Na een weekje lopen in Nijmegen (hiernaast het bewijs dat ik het heb gehaald!) is het voor mij deze week nog even vakantie. Heerlijk, en vooral met dit weer! Hoewel veel mensen zeiden dat het vorige week slecht weer was, moet ik zeggen dat het ons heel erg mee viel; we hebben maar één dag veel regen gehad (ik denk anderhalf uur achter elkaar, dat dan weer wel), en verder moest ik zelfs zonnebrandcreme opsmeren!

Dus de tip van vandaag: ga, als je ook maar even kunt; naar buiten! Dat kan ook in de pauze of na het eten vanavond. Geniet ervan!

One thought on “… de tip van de (maan)dag: ga lekker naar buiten!

  1. jij smeert zelfs zonnebrandcreme als t vriest,dus zo kan ik niet objectief oordelen:p Ik ga zeker veel naar buiten. Helaas is werk veelal binnen (behalve lekker met bewoners koffie drinken buiten), maar het uurtje fietsen van en naar werk is echt genieten! Dus mensen: pak je fietsje erbij en fiets naar het werk! Ik moet bijna 1 uur dus, en het geeft echt meer energie!

Wat vind jij?

