… de tip van de (maan)dag: Lopen voor Unicef

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: Lopen voor Unicef.

De laatste training zit erop. Over een week is het zover: de Nijmeegse Vierdaagse! Na ruim 450 kilometer zijn we er (als het goed is) klaar voor. Maar omdat ik graag iets doe voor mensen die het minder goed hebben, lopen mijn moeder en ik dit jaar voor Unicef. Ik kwam er een aantal maanden geleden mee in aanraking via Twitter, en besloot ter plekke me in te schrijven voor Lopen voor Unicef. Vorige week kreeg ik een mailtje met alle informatie, en dan komt het toch wel dichtbij (zowel de Nijmeegse als wat er voor armoede in de wereld is).

PS: laat het me weten als je mij wilt sponsoren!

4 thoughts on “… de tip van de (maan)dag: Lopen voor Unicef

  1. Pingback: … wat 2012 me bracht | Maaike Ontdekt

  2. Pingback: … een aantal geweldige goede doelen | Maaike Ontdekt

  3. Vet goed zus (en mama:)), thats how it works:)
    Ik heb ook al zin in de vierdaagse,feestje bouwen op die laatste dag wanneer ik kom kijken met je mannetje en andere familie:)

    Ik sponser ook!
    Xx

Wat vind jij?

