… een inspirerend filmpje

Vandaag alleen een mooi, inspirerend filmpje. Ik kwam het gisteren tegen op Facebook en krijg m niet uit mijn hoofd. Goed teken, denk ik zo.

Van ‘I’m blind, please help’ naar ‘It’s a beautiful day and I can’t see it’.

Change your words, change your world

Ik loop zelf niet vaak zonder iets te geven langs een straatmuzikant, sinds mijn vader zei dat ze de dag gewoon mooier maken en hij er daarom wat geld aan geeft. Ik blijf ook graag even staan om van de muziek te genieten. Moet ik vaker doen.

3 thoughts on “… een inspirerend filmpje

  1. Pingback: … 22 goede daden | Maaike Ontdekt

Wat vind jij?

