… de tip van de (maan)dag: bloggen voor de RTL Nieuws-app

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: ik ga over de Nijmeegse Vierdaagse bloggen voor de RTLNieuws 365-app.

Een tijd geleden kreeg ik een mail van een verslaggever van RTL Nieuws, met de vraag of ik voor de Nieuws-app, die een tijd geleden is gelanceerd, wil gaan bloggen over (de trainingen voor) de Nijmeegse Vierdaagse. Daar heb ik voor deze blog al regelmatig over geschreven, dus dat leek me erg leuk om te doen voor een groter medium.

Inmiddels heb ik een afspraak gehad met die verslaggever, en ga ik vanaf vandaag regelmatig bloggen over de aanloop naar de Nijmeegse, en als het midden juli is, komt er elke dag een update met foto’s. Hoe leuk is dat!

Hier kun je de iPad/iPhone app downloaden, ik schrijf voor de gezondheidscategorie. O, let alsjeblieft niet op de hoeveelheid reclame, het is en blijft een commercieel product (helaas).

Wat vind je ervan?

One thought on “… de tip van de (maan)dag: bloggen voor de RTL Nieuws-app

  1. De RTL365 app vind ik echt een hele fijne app. Veel beter en leuker dan Nu.nl bijvoorbeeld (voor de iPad dan. Op mijn mobiel is de Nu.nl app juist wel weer erg fijn). Ik ga proberen om je blogs te volgen; al kom ik niet zo vaak op de gezondheidspagina 😉 Wel erg tof dat je dit mag gaan doen, zeg!

Wat vind jij?

