… de tip van de (maan)dag: #blogpraat

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: #blogpraat.

Elke maandagavond tussen 20.00 en 21.00u is het op twitter tijd voor #blogpraat. Dit is een twitterchat, gehost door Elja Daee (die ik geïnterviewd heb voor mijn blog), met als onderwerp (je raadt het al…): bloggen. Er doen veel mensen aan mee, onder andere een vast groepje bloggers, en soms zijn we zelfs even trending topic op twitter. Iedereen die iets wil zeggen over het onderwerp, doet dat met de hashtag blogpraat, zodat alles daarover op een plek terecht komt.

Als je de eerste keer mee doet aan #blogpraat schrik je wel even; het gaat ontzettend snel. En dat een vol uur lang. Maar er komen erg interessante onderwerpen langs, van technische vragen via foto’s en reviews tot hoe je inspiratie vindt, en veel meer. Achteraf kun je gelukkig alles ook nog nalezen.

Helaas kan ik zelf vanavond niet meedoen, maar ik lees wel altijd mee. Dus zie ik je een keer bij #blogpraat?

3 thoughts on “… de tip van de (maan)dag: #blogpraat

  1. Pingback: Bloggen als een pro | Maaike Ontdekt

  2. Pingback: … haar leven in woorden | Maaike Ontdekt

Wat vind jij?

