… de tip van de (maan)dag: de Nijmeegse Vierdaagse

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: de Nijmeegse Vierdaagse.

Vorig jaar liep ik voor het eerst samen met mijn moeder de Nijmeegse Vierdaagse, waar ik ook een en ander over heb geschreven. Aan het eind van die week dacht ik eerst dat dat eenmalig zou zijn, ik zag het als een soort project dat nu voltooid was. Maar het begon toch weer te kriebelen, en ik heb me op de eerste inschrijfdag in februari weer ingeschreven. Het aantal inschrijvingen tot nu toe is ruim 47700, dus er komt een loting (zelf ben ik vorig jaar in één keer ingeloot).

Mocht je nog twijfelen of je ook mee wilt doen; de tweede inschrijfperiode is is t/m 5 april, komende donderdag dus. Op tijd beginnen met trainen, vooral als je niet vaak (lange afstanden) loopt, is aan te raden.

Meer informatie kun je op de website van de Vierdaagse vinden, en het trainingsschema (dat ik ook gebruik) staat hier.

Let op: het is verslavend…

One thought on “… de tip van de (maan)dag: de Nijmeegse Vierdaagse

Wat vind jij?

