… de tip van de (maan)dag: Bloesem

Sinds afgelopen week maak ik deel uit van het team van Bloesem Blogs. Ga er eens kijken als je gek bent op (Dutch) design, mooie spulletjes (wie is dat niet?!) en verhalen uit de hele wereld. Deze blog stond al sinds het begin van mijn blog op mijn ‘leuke links-lijstje’ overigens…

Er is ook nog BloesemKids, met tips, leuke spulletjes en verhalen over kinderen, en sinds kort B:Studio, waar fotografen van over de hele wereld hun (prachtige!) werk laten zien.

Ik heb er erg veel zin in om me in te werken en bekend te worden met alle dingen die Bloesem doet!

Inspiratie nodig? Ga zeker even kijken op Bloesem!

Wat vind jij?

