… de nieuwe website van comma-M!

Ik weet het, het is een beetje ‘wij van wc-eend raden wc-eend aan’, maar ik wilde het jullie toch even melden: sinds afgelopen dinsdag is mijn website online! Yvonne Alefs van Van Wens Naar Website heeft de website gemaakt, waar ik haar erg dankbaar voor ben.

Ik hoop dat door mijn website duidelijk wordt wat ik te bieden heb en dat ik hiermee een mooi digitaal visitekaartje achterlaat bij mensen. Schroom niet om me te contacteren met vragen en opmerkingen, en natuurlijk mag je mensen doorverwijzen naar mijn website. Graag zelfs!

Wat vind je ervan?

4 thoughts on “… de nieuwe website van comma-M!

  1. Pingback: Ik heb wat te vieren! | Maaike Ontdekt

  2. Pingback: … de zin en onzin van social media | Maaike Ontdekt

  3. Pingback: … het leven als ZZP’er | Maaike Ontdekt

Wat vind jij?

