… de tip van de (maan)dag: O magazine

Copyright (c) 123RF Stock Photos

Elke maandag publiceer ik een tip van de (maan)dag. Vandaag: O magazine. Oftewel het tijdschrift van Oprah Winfrey.

Sinds ik het ontdekte in Canada een aantal jaar terug, ben ik lid geworden. Kosten? Meer dan 40 euro per jaar zal het niet zijn, en dat is inclusief verzendkosten. Elke keer als het blad op mijn deurmat ploft (en het maakt een smak; er zitten heel wat meer pagina’s aan dan een gemiddeld Nederlands tijdschrift, ook al zitten daar ook veel reclame-pagina’s bij) maakt mijn hart een heel klein sprongetje. En nog een voordeel: het houdt mijn engels up-to-date, en ik blijf op de hoogte van allerlei leuke nieuwe dingen, ook al is een deel niet in Nederland te verkrijgen.

Welke (engelstalige) tijdschriften lees jij?

3 thoughts on “… de tip van de (maan)dag: O magazine

  1. Helaas is mijn Engels niet zo goed. Ik lees zelf Flow, Linda, SchrijvenMagazine en heb ik laatst een proefabonnement op het nog te verschijnen Boekzine besteld. Happinez lees ik ook graag.

  2. Ik ben niet zo van tijdschriften,ookal is zon engelstalig magazine wel heel goed voor je woordenschat!
    Heb je gratis naar mij verzonden tijdschrift Red al wél uit!:)
    x

Wat vind jij?

