… een nieuw jaar, nieuwe kansen

Op de laatste avond van het oude jaar, vooruitkijkend naar 2012, heb ik (net als heel veel mensen neem ik aan) de neiging terug te kijken naar het afgelopen jaar. Een vol jaar, met veel leuke en een paar minder leuke gebeurtenissen. We kochten een nieuw jaar, en verhuisden op de drempel van het nieuwe jaar. Gelukkig verkochten we ons oude huis ook nog, een extra bonus.

Het jaar begon ik samen met mijn man aan de andere kant van de wereld met 25 graden om 12 uur ’s nachts; dit jaar duurde voor ons dus 10 uur langer.

In mei begon ik deze blog, en ging er serieus mee aan de slag. Daardoor leerde ik nieuwe mensen, blogs en websites kennen, onder andere via #blogpraat (elke maandagavond om 8u op Twitter).

Ik zegde mijn baan op, vond snel een nieuwe baan, en begon met een leergang om mijn kennis op het gebied van online communicatie en social media op te peppen.

Ik trainde me suf en liep uiteindelijk de Nijmeegse Vierdaagse uit samen met mijn moeder. Komend jaar misschien weer. Het is verslavend…

Dat is nog maar een greep uit alle dingen die ik in 2011 deed.

Maar nu staat 2012 voor de deur. Ik kijk er erg naar uit; een nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik ontdek elke dag weer nieuwe dingen. En blijf daar dan ook over bloggen en tweeten.

En ook in 2012 ben ik altijd weer benieuwd naar jouw mening en reactie.

Een super 2012 gewenst allemaal!

One thought on “… een nieuw jaar, nieuwe kansen

  1. Ook een gelukkig nieuw jaar zussie:)
    Dat ik je nog maar vaak in Zwolle tegen mag komen. En in Nijkerk en Putten natuurlijk:)

    Op naar een jaar waarin ik mijn stage haal! hihi:)

    xx

Wat vind jij?

