… een verlanglijstje voor Sinterklaas

Lieve Sint,

u weet vast dat we dit jaar geen Sinterklaas zullen vieren vanwege alle drukte, maar natuurlijk zullen we het wel in het klein vieren met een lekker etentje thuis. Stiekem vind ik dat wel een beetje jammer; ik had al een tijdje een verlanglijstje klaar. Dus nu u niet langs ons huis zult gaan, zet ik het lijstje hieronder neer, in de hoop dat u het toch ziet en wie weet… ik iets van de lijst in mijn schoen vind binnenkort!
(O en Zwarte Piet(er), als je dit leest: ga je gang :-))

– Een vredige Kerst in het midden-oosten. En nu ik toch aan het wensen ben: in de hele wereld dan maar.
– De Starburst Mirror van Crate and Barrel.
– De hanglamp ‘Granny mix color’ voor in ons nieuwe huis.
– De Crocheted Rug van Le Souk.
– De Ikea PS Sinka-kast. Laat die nu net uitverkocht zijn en niet meer terug komen in de collectie…
– Een goede, ergonomische bureaustoel. Zodat ik volgend jaar zonder RSI en rugpijn door het leven kan.

En als u écht geld over heeft:
– Een Ipad. Maar wellicht moet ik even wachten tot de Ipad3 uitkomt begin volgend jaar… Met deze app. Die krijg je er gratis bij, dat dan weer wel.

2 thoughts on “… een verlanglijstje voor Sinterklaas

  1. Pingback: … de goede klantenservice (en meer!) | maaikeontdekt

  2. ik wens:
    dat iedereen tevreden is met wat hij heeft :p

    En wat moet je nou met een ipad? Wat fijn dat we alleen gezellig gaan eten hihi;)

    Kus van je Zus!

Wat vind jij?

