… 25 gekke, mooie, idiote, stomme dingen

Op de weblog van Karin Ramaker vond ik een post met als titel: ‘25 gekke, mooie, idiote, stomme dingen die je hebt gedaan‘, in het kader van een serie vragen die Karin zelf beantwoordt en vervolgens aan de lezer stelt. Dus hier mijn antwoord…

25 gekke, mooie, idiote, stomme dingen die ik heb gedaan

1. Ik moest een keer overblijven omdat ik op de kleuterschool vertikte om karnemelk te drinken. Nu nog steeds, overigens.
2. Ik was klassenvertegenwoordiger tijdens mijn hele middelbare school-periode behalve het eerste halve jaar.
3. Ik organiseerde in die hoedanigheid met een aantal anderen het eindfeest op 6 VWO.
4. Ik ging ooit niet naar het buitenland voor een stage vanwege een vriendje.
5. Ik heb alle dierenparken in Nederland bezocht. Sommige zelfs meerdere malen.
6. Ik heb ooit overgegeven na een ritje in een attractie in Walibi.
7. Mijn zusje en ik hebben toen we klein waren Willeke Alberti een keer een brief gestuurd. Adres? Wille Alberti, Nederland (‘postbode, wilt u deze brief aan Willeke Alberti geven?’). Daar hebben we nooit wat op terug gehoord.
8. Op een gegeven moment had ik 6 penvriendinnen. Aardig wat werk.
9. Ik heb afgelopen jaar na veel trainen de Nijmeegse Vierdaagse uitgelopen #trots
10. En een paar maanden erna liep ik binnen 12 uur de halve Z-tot-Zloop.
11. Ik vond voor een bank ooit 2 euro en kocht daar een loempia voor.
12. Ik ben in Spanje een keer zo erg verbrand dat ik 4 dagen nauwelijks kon zitten of liggen.
13. Helaas is bovenstaande (punt 12) nog een keer gebeurd. Maar ik leerde ervan.
14. Ik ga af en toe in m’n eentje op een terras zitten, mensen kijken. Naar de bioscoop zal ik nooit alleen gaan.
15. Tijdens het Flevo Festival (waar ik 9 keer ben heen geweest) heb ik met veel bekende artiesten gesproken. Gewoon door erbij te gaan zitten. Wat resulteerde in erg mooie gesprekken/gitaarsessies/hugs.
16. Ik maakte na 3 dagen verkering het uit met een vriendje.
17. Ik ging ’s nachts met de metro in New York City. Niks aan het handje.
18. Ik sprong in een keurig bij elkaar geharkte hoop bladeren. Waardoor de tuinman weer opnieuw kon beginnen.
19. Ik verzorgde een dag lang voor een half dode merel die ik gevonden had. Hij heeft het niet overleefd.
20. Ik raakte de weg kwijt in Straatsburg. Manlief loodste me met google maps weer richting het hotel.
21. Ik ging op vakantie naar Rwanda en Libië. En zou het zo weer doen!
22. Ik begon een blog🙂
23. Ik liep in een café op Henk Westbroek af, vroeg hem een handtekening op een bierviltje voor mijn moeder die de halve marathon liep… En kreeg een heel leuk bierviltje, waar mijn moeder blij mee was.
24. Ik trouwde.
25. Ik doe vrijwilligerswerk. En ben bezig met ‘iets nieuws’. Binnenkort meer…

En nu jij! (Schrijf het hieronder, of link aan mij, en MetK, hieronder met jouw lijstje)

2 thoughts on “… 25 gekke, mooie, idiote, stomme dingen

  1. Pingback: Rijk leven : Zwerven door het alledaagse

Wat vind jij?

