… dat ze uit de mode is

Hoewel ik de laatste maanden vooral tijdschriften lees op het gebied van inrichten, zoals VTwonen en 101woonideeën, lees ik ook regelmatig een tijdschrift of blog op het gebied van mode en kleding. Leuk om inspiratie op te doen, plaatjes te kijken, te zien of ik nu ‘uit’ of ‘in’ ben qua kleding.

Nu heb ik in mijn leven al aardig wat stijlen gehad qua kleding. Vroeger zag ik er altijd keurig uit, dankzij moeders; Olily was toen HET merk. Tijdens mijn middelbare schooltijd was ik skater; wijde broeken met strakke tshirts en het liefst veel oversized. Denk daarbij zwarte oogschaduw, skateschoenen (die ik overigens nog steeds lekker vind zitten) en zwart haar, en you get the picture. Dat ging over rond mijn 20e.

Nu kleed ik me redelijk netjes, graag in spijkerbroek maar ook in een leuke jurk (ik ben erg fan van de feestjurkjes van Karen Millen. Duur maar o zo mooi!). Ook denk ik wel na welke accessoires en tas erbij kunnen. Maar om nu te zeggen dat ik met de mode mee ga? Uggs heb ik nooit gewild, leggings kwamen er bij mij pas in toen ze al een tijdje in waren, en pumps met een puntige neus… nee dat is niks voor mij, ook al waren ronde neuzen na een tijdje alweer hardstikke uit. Waarschijnlijk krijg ik eindelijk mijn Louboutin-pumps op het moment dat niemand meer weet wie het is… Dit is trouwens mijn hoge hakken-collectie:

Volgens mij zal ik niet gauw van straat worden gehaald door een make over-programma, omdat ik me aardig aan de ‘geldende regels’ in modeland houd. Dat doe ik niet expres, maar je bent toch een beetje afhankelijk van wat er in de winkels hangt. Maar een van mijn ‘kan altijd’ jurkjes heeft mijn zusje voor me gemaakt, dus dat is ook altijd nog een optie; custom made.

Houd jij je altijd aan de mode?

4 thoughts on “… dat ze uit de mode is

  1. ik lees gewoon 2 spelfouten in je verslag!! Dat gebeurd jou echt nooit, dus waar was je met je gedachten? Bij je duren Louboutin high-heels?;)

    Ik ben heeeel mode bewust hoor! Heb echte nep-uggs hihi;)

    Dikke knuffel van je zusje (die helaas niet zo crea is dat ze jurkjes voor je maakt! Maar wel leuke kaartjes;))

    xx

  2. Hihi nou… nee eigenlijk niet. Ik knutsel zelf (he zus) soms liever iets in elkaar… Je mannetje is vast blij met de hartjes op zijn fietsbroek! 😛

  3. Nee, ik draag gewoon wat ik wil. Ik kan me er ook aan ergeren als bepaalde dingen in de mode zijn (vorige winter de kleuren paars en oker, absoluut geen kleuren die ik draag, maar de winkels hingen er wel vol mee!). Ik draag eigenlijk best wel onopvallende kleding haha. Maar vind ik prima 🙂

Wat vind jij?

