… dat een nieuwe baan nieuwe gezichten heeft

Afgelopen dinsdag ben ik begonnen bij mijn nieuwe werk, nadat ik maandag afscheid heb genomen van mijn oude collega’s met een heerlijke lunch. Op zo’n eerste dag krijg je ontzettend veel informatie te horen en nieuwe gezichten te zien. Maar ik voelde me meteen thuis. Ik ben natuurlijk meteen aan het werk gezet, maar heb deze eerste dagen voornamelijk dingen bekeken en gelezen om er een beetje in te komen. En véél nieuwe mensen ontmoet (waarvan ik de gezichten wel heb onthouden, maar de namen vrees ik niet). Komende week ga ik aan de slag met o.a. LinkedIn en intranet. Als je benieuwd ben waar ik terecht ben gekomen, kijk dan even hier!

Naast de start van mijn nieuwe baan, stond deze week wederom in het teken van ons nieuwe huis. Deze week konden we de lamp ophalen waar ik al eerder iets over heb gepost. Ook was ik al weken op zoek naar een rieten hangstoel, en via een gezocht-advertentie op Marktplaats hebben we hem vandaag op kunnen halen bij Sissy-Boy Homeland in Arnhem. Hij hangt straks vast fantastisch in de slaap- of woonkamer.

2 thoughts on “… dat een nieuwe baan nieuwe gezichten heeft

  1. Pingback: … de zin en onzin van social media | Maaike Ontdekt

Wat vind jij?

