… een nieuwe baan

Begin juli schreef ik dat ik op zoek was naar een nieuwe baan. Op 9 augustus tweette ik dat ik per eind augustus aan de slag ga als social media-/communicatiemedewerker in Zwolle. Gelukkig maar, want ik ben nu bezig met mijn laatste dagen bij CDA Gelderland. En komende dinsdag is mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werk! De vacature vond ik op LinkedIn, waar ik een aantal searches aan had staan en mailtjes kreeg van een aantal groups, waar deze vacature ook bij stond.

Het is wel even spannend, een nieuwe baan, maar ik heb er veel zin in. Nu alles op mijn oude werk is opgeruimd, ingedeeld, overgedragen en afgesloten (behalve de afscheidslunch komende maandag), kan ik met een gerust hart hier weg gaan, hoewel ik mijn collega’s wel ga missen. Maar in Zwolle wachten me als het goed is een heleboel andere leuke collega’s en een uitdagende job.

In de tussentijd heb ik ook steeds meer zin gekregen in de Leergang Online Communicatie en Social Media van @Jojanneke, waarmee ik begin september ga starten. Nog maar een paar weken!

Eerst maar eens genieten van het vrij drukke weekend (klussen, open huis, doopfeest, verjaardag…) dat voor de boeg ligt.

3 thoughts on “… een nieuwe baan

  1. Pingback: … dat ik trots mag zijn | maaikeontdekt

  2. Ik hoop dat je heel veel plezier hebt met je nieuwe baan, collega’s en ook met je leergang! Ik hoop dat er veel van opsteekt!

    ps: leuk ‘behang’ als achtergrond op je weblog…..

  3. He zus!
    Een nieuwe baan, nieuwe collega’s, nieuwe uitdagingen, nieuw huis, nieuwe badkamer misschien… Nu nog een nieuwe man ofzo?? 😉
    hihi, nee hoor, houd pieter maar, das wel een schatje!

    Ik ben trots op je dat je alles doet met enthousiasme en met de bereidheid om uitdagingen aan te gaan!

    Dikke kus

Wat vind jij?

