… dat styling best hard werken is

De afgelopen maanden stonden voor mij redelijk vaak in het teken van het uitzoeken van kleuren, stijlen en spullen voor ons nieuwe huis. Omdat ik niet vreselijk veel van het daadwerkelijke klussen houd, ben ik chef inrichting en styling. Ik heb al jaren een opschrijfboekje met allerlei ideeën, en die kwam nu weer eens goed van pas.

Gisteren hebben we een fantastische vloerlamp gekocht in Arnhem.

(Deze in het zwart) Nog een maandje tot we hem op kunnen halen, daar zie ik wel naar uit. Nog leuker was dat we hem vandaag weer zagen bij een andere winkel, maar dan voor ruim 100 euro duurder. Ha!

Vandaag ging de reis naar Veenendaal, via Soest naar Purmerend. In Veenendaal hebben we een prachtig vrijstaand bad gezien, in Soest zijn we ook badkamers wezen bekijken en daarna even naar Spoor 38, waar ik overigens niets zag wat ik mee wilde nemen (voor die prijzen). En daarna naar Purmerend naar een winkel waar ik al een hele tijd heen wilde: BasicLabel. Fantastische spullen, waaronder een hele mooie tafel waar we nog even over na gaan denken maar die er wel eens zou kunnen komen.

Omdat ik afgelopen week lid ben geworden van VTWonen, kreeg ik vandaag ook een cadeau in de bus: het VTWonen Kleurboek. Drie keer raden wat ik vanavond ga doen…

2 thoughts on “… dat styling best hard werken is

  1. Pingback: … dat een nieuwe baan nieuwe gezichten heeft | maaikeontdekt

  2. Hee zus!
    Vette lamp! Ben benieuwd naar het bad dat jullie hebben gezien!!
    Heerlijk lijkt me dat, inrichten van je eigen huis. In mijn (voor mij mega-grote) kamer in Zwolle is er niet zoveel in te richten:p Heb overigens wel (zo low-budget mogelijk) een kledingkast gekocht bij Ikea!

    Dikke kus

Wat vind jij?

