… dat de deadline nadert

Zoals ik al aangaf in een eerdere post een paar weken terug, ben ik vanaf 1 september op zoek naar een nieuwe baan. Inmiddels is er een maand verstreken sinds ik dit voor mezelf weet, en heb ik een aantal brieven verstuurd, belletjes gedaan en ook al een aantal gesprekken gehad. Er is nog niets concreet, maar ik heb nog een maand om iets te vinden en er zijn aardig wat leuke vacatures te vinden, vooral als je ook social media inzet.

De afgelopen twee weken hebben voor mij in het teken van vakantie gestaan; eerst de Nijmeegse Vierdaagse en daarna lekker een weekje overal en nergens. Vandaag begin ik aan de laatste maand bij het CDA Gelderland. Ik heb er geen spijt van dat ik hier weg ga, ik heb hiermee een goede beslissing gemaakt, maar het is natuurlijk wel even zaak om per 1 september geen verlengde vakantie te hebben maar weer lekker aan de slag te kunnen.

Mocht JIJ nu de ideale baan of klus (daar sta ik zeker ook voor open, om ‘weer’ als freelancer aan de slag te gaan) voor mij weten… Op mijn LinkedIn-profiel staat meer ‘officiële’ informatie.

Door de zon krijg ook ik weer nieuwe energie, dus ik ga er vol voor!

Wat vind jij?

