… dat ze oude littekens heeft

Nog maar 6 nachtjes slapen, en dan is het zover: de Nijmeegse Vierdaagse. De laatste training afgelopen vrijdag verliep minder goed dan ik had verwacht; na 10 kilometer kreeg ik last van mijn hielen. Natuurlijk loop ik dan gewoon door, een beetje pijn hoort erbij, maar eenmaal thuis bleef het pijn doen. Ik ben gisteren dus toch maar even langs gegaan bij een sportmasseur. Het woord masseur is overigens niet echt van toepassing; het deed echt pijn!

Uiteindelijk bleken het oude littekens te zijn in mijn kuiten en bij mijn heupen, die allemaal met elkaar in verbinding staan en uitkomen in mijn hielen. Maar het goede nieuws is dat ik het gewoon mag proberen komende week. Het devies voor komende week: veel massages, weinig lopen, nog een afspraak bij de marteling-masseur… en over 6 nachtjes slapen ga ik er vol voor!

Kom jij me ook aanmoedigen? Ik houd jullie uiteraard via Twitter op de hoogte.

4 thoughts on “… dat ze oude littekens heeft

  1. Pingback: … stap voor stap | maaikeontdekt

  2. Hai Maaike!
    Veel succes met de voorbereidingen voor de Vierdaagse. Het gaat vast allemaal lukken. Maar probeer je niet teveel te pushen; je hebt maar één versie van jezelf! 😉

    See you on Twitter!

    Groetjes,
    Jojanneke

  3. Je had er ook natuurlijk nog even bij kunnen zetten dat jouw ALLERLIEFSTE zusje je heeft opgehaald van het station en 1 uur (!) heeft gewacht bij de sport-musscle-killer (misschien beter woord dan masseur:p)! hihi, maar we hebben wel gezellig een milkshake gedronken, dat was leuk!

    Dikke kus xxxx

Wat vind jij?

