… dat het tijd is voor een nieuw hoofdstuk

Deze zomer zal voor mij niet bestaan uit op vakantie gaan, drie weken luieren/steden bezoeken en/of naar het strand… Omdat wij afgelopen week de sleutel kregen van ons huis, gaan we vooral veel klussen. Behang weghalen, vloerbedekking lostrekken, schilderen, schoonmaken, de vijver weghalen… En nog een hele lijst. En er tussendoor voor zorgen dat ons oude huis in Huissen verkocht wordt.

Daarnaast loop ik van 19 tot en met 22 juli de Nijmeegse, waar ik vrijdag de laatste training heb, dus die week hoef ik (gelukkig) niet te klussen.

En deze zomer zal voor mij ook in het teken staan van het zoeken naar een nieuwe uitdaging op werkgebied; per 1 september werk ik niet meer bij CDA Gelderland. Dus ben ik nu weer op zoek naar een leuke baan, of een paar leuke klussen, en dan meer in de buurt van mijn nieuwe woonplaats. Tips zijn welkom!

Een drukke zomer dus, maar niet minder leuk. Ik bouw aan mijn toekomst, letterlijk en figuurlijk, en dat bevalt me prima.

3 thoughts on “… dat het tijd is voor een nieuw hoofdstuk

  1. Pingback: … een nieuwe baan | maaikeontdekt

  2. Pingback: … dat de deadline nadert | maaikeontdekt

Wat vind jij?

