… dat de tijd vliegt!

Morgen is het dan ein-de-lijk zo ver; we krijgen de sleutel van ons nieuwe huis. Al maanden naar uitgekeken, plannen gemaakt, over gedroomd… En nu is het dan bijna 1 juli. Time flies…

Omdat we ons oude huis nog niet hebben verkocht, hebben we gelukkig de tijd om te klussen en langzaam alles naar onze zin te maken. De afgelopen maanden heb ik nog meer dan anders woonmagazines gelezen en websites op het gebied van interior design bekeken, om inspiratie op te doen. Dus ideeën genoeg. Nu nog doen. Maar daar heb ik dan ook een hele handige man voor.

Omdat ik het belangrijk vind dat mijn huiswensen er niet voor zorgen dat het een te grote impact heeft op het milieu, ben ik me gaan verdiepen in ecologische oplossingen. En daar heb ik heel veel over gevonden. Van prachtige ecologische tafelkleden via een FSC-gekeurmerkte houten tafel en een kastje van de kringloop, tot VOS-vrije verf… Er is genoeg te krijgen, en vaak voor een zelfde prijs als de niet-duurzame versie.

Nieuwe dingen, ik zei het al eerder… ik ben er gek op!

Wat vind jij?

