… dat een groep soms zo gek nog niet is

Een aantal maanden geleden kwam ik per toeval op de website van Groupon terecht. Deze website biedt onder andere hotelovernachtingen, etentjes, abonnementen en cursussen aan (en dat is nog maar een kleine greep uit het aanbod) in Nederland en een hoop andere landen voor meestal de helft van de normale prijs of minder. Toen heb ik er niks mee gedaan, maar ik had het wel in mijn achterhoofd opgeslagen. Tot ik afgelopen week op Twitter las dat één van de mensen die ik volg een abonnement op Top Gear Magazine had gekocht voor vaderdag. En aangezien manlief helemaal gek is op auto’s (en ik af en toe wel mee doe in die gekte) ben ik lid geworden van Groupon en heb het abonnement ook gekocht. En het was een winner; Pieter vond en vindt het een heel leuk cadeau.

Klein nadeel zijn de dagelijkse mailtjes die ik nu krijg (tot ik zo geïrriteerd ben dat ik me ervoor afmeld) met de aanbieding van de dag. Vandaag was dat voor Arnhem een take-away Sushi pakket voor de helft. Ach ja. Leuk. Thanks. But no thanks.
En ze moeten naar mijn bescheiden mening snel iets doen aan het automatische ‘meld je aan voor de nieuwsbrief’ banner (die gaat overigens weg als je op ‘Al aangemeld?’ klikt).

Nu nog kijken of het inruilen van de voucher lukt. Wie heeft wel eens een Groupon deal gekocht? En, wat vond je ervan?

Wat vind jij?

