… dat een eigen fotocamera een must is

Na lang wachten, wikken en wegen hebben mijn man (Pieter) en ik vandaag eindelijk (EINDELIJK) een fotocamera gekocht. We zijn een paar fotografen afgegaan en hebben gevraagd wat hun tip was. Er zijn dus Nikon- en Canonmensen, dat was meteen al duidelijk. De eerste man was duidelijk een Canon-type, na 25 jaar Nikon overgestapt. De tweede net andersom, groot fan van Nikon. En de derde, die was een Canonliefhebber, maar raadde ons toch ook de D3100 van Nikon aan. Omdat ik dit toestel al even in de gaten hield, en hij binnen ons budget viel, EN we er een gratis geheugenkaartje bij kregen, hebben we hem meteen mee naar huis genomen.  

Na onze vakantie naar Australië afgelopen winter, waar we mijn moeders camera mee hadden (een semiprofessionele Nikon) en we 700 foto’s hebben geschoten binnen 3 weken, miste ik dat toestel wel na terugkomst. Hoe vaak had ik het gevoel dat ik ergens een foto van wilde maken, en ik alleen mijn Blackberry bij de hand had… Nu kunnen we foto’s maken tot we erbij neervallen. Ik blij, Pieter blij en de winkel blij. Wat willen we nog meer!

Hieronder een foto van onze nieuwe camera. Binnenkort ga ik wat foto’s plaatsen die met dat ding gemaakt zijn, that’s a promise.

3 thoughts on “… dat een eigen fotocamera een must is

  1. Pingback: … de ouderwetse manier in een moderne wereld | Maaike Ontdekt

  2. Hé Maaike, knap van je wat je hier allemaal schrijft. Ik ben trots op je! Ik hoop dat je nog veel lezers gaat krijgen.

Wat vind jij?

